Novice

Predstavniki CIOPT smo 22.10.2024 na sestanku Četrtne skupnosti Šentvid predstavili problematiko vsebine Elaborata optimizacije za doseganje
višjih hitrosti in se jasno zavzeli za varianto VM1 ob obstoječem tiru. Predstavniki četrtne skupnosti so prizadevanja CIOPT v celoti (z 1 vzdržanim glasom) podpril.

V Državnem svetu je bila 7. 10. 2024 obravnavana problematika nadgradnje gorenjske železniške proge. Gradiva in argumenti naše civilne iniciative OPT, civilne iniciative občine OPŽ (občina Škofja Loka) in predstavnikov MOL so dostopni na povezavi: 36. seja Komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoj | Državni svet Republike Slovenije (ds-rs.si)

Zvočni zapis Državnega sveta 7.10.2024

9.9.2024 Državni Svet, Komisija za lokalno samoupravo in regionalni razvoj (Zapisnik 33. seje, točka Ad5)

10.9.2024: Odgovor Informacijskega pooblaščenca

Koalicija za trajnostno prometno politiko: Odziv na javno objavo predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge na odseku Ljubljana-Kranj/Naklo, 2.9.2024

PRIPOMBE NA predlog DPN so bile oddane 28.8.2024

CIOPT je 26. 8. 2024 informacijski pooblaščenki posredovala zahtevo za ukrepanje in zatemnitev osebnih podatkov zasebnih lastnikov parcel na območju DPN, ki je bilo javno objavljeno med gradivi DPN.

Civilna inciativa je organizirala dva posveta s krajani

Stanežiče 9.7.2024

Medno, 11.7.2024

Na obeh posvetih je bila udeležba tako velika, da sta bili dvorani v gasilskih domovih premajhni. Na posvetih je OPT predstavila projekt, predlog variantne rešitve VM2, njegove pomanjkljivosti in nevarnosti za lokalno okolje.

Prav vsi udeleženci posvetov so podprli ustanovitev in se strinjali z ustanovitvijo in s cilji OPT.